فرماندار رشتخوار گفت: خانواده‌ها تلاش کنند، فرزندانی صالح و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت کنند.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۲۴
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، حسین باهوش در دیدار با خانواده دارای فرزند سه‌قلو در روستای دولت‌آباد اظهار کرد: یکی از برکات دولت سیزدهم توجه ویژه به بعد حمایت از طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری بوده و سیاست‌های دولت به این سمت‌وسو است که کشورمان جمعیت جوانی داشته باشد و آینده کشور را با نیروهای جوان تأمین کند.

 وی افزود: در دولت به موضوع خانواده اهمیت ویژه‌ای داده شده است، سیاست‌های حمایتی دولت در بحث فرزندآوری، واگذاری زمین، خودرو و سایر خدمات ویژه بوده که برای مردم به عینه مشهود است.

 فرماندار رشتخوار تأکید کرد: دستگاه‌های حمایتی تمام تلاش خود را برای حمایت از این خانواده داشته باشند تا هم تشویقی برای نسل جوانان و هم امیدی برای آینده کشور باشند.

 باهوش در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بیان کرد: در دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن در سطح شهرها و روستاهای شهرستان در حال اجراست و بلافاصله بعدازاین که این طرح در روستای دولت‌آباد اجرا شد یک قطعه زمین در قالب جوانی جمعیت به این خانواده اهدا خواهد شد.

 فرماندار و جمعی از مسئولان رشتخوار در راستای اشاعه فرهنگ جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده با خانواده دارای فرزند سه‌قلو در روستای دولت‌آباد این شهرستان دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها